donderdag 19 april 2007

We zijn begonnen!

Donderdagavond, 21:45 uur. "Peter, er zit een zwaluw in het nest, tenminste ik zie een staart". Gauw naar boven en Ellis heeft gelijk. 19 April, 5 dagen eerder dan de voorgaande twee jaren is een van de twee teruggekeerd. 23 juli 2006 vertrokken voor een lange reis naar het zuiden van Afrika en nu weer voor drie maanden terug in Nederland. Ik ben benieuw wanneer nummer twee aan komt zetten.
Om 21:49 gaat de camera online en kunnen de berichten uit naar de nederlandse en engelse mailgroep. Zelf zien? Klik hiernaast op "klik hier voor de webcam".

4 opmerkingen:

Anoniem zei

De webcam kreeg ik nog niet aan de praat, maar fantastisch dat ze er weer zijn! Vroeg, hè. Genietze!

Anoniem zei

Oeps, de webcam zat eronder (onder de openstaande pagina). Ik heb het nu live gezien! Heel mooi om te zien.

Anoniem zei

Luchtsprong, luchtsprong! :-)
Annet

Anoniem zei

ztwSuper! Twee weken terug vlogen bij ons de eerste huiszwaluwen. Ik dacht direct aan jou. Nu aangekomen dus.
Ik blijf het volgen!